[Pardus-kullanicilari] playonlinux

Recep KIRMIZI rkirmizi at gmail.com
16 Tem 2008 Çar 00:38:12 EEST

Wednesday 16 July 2008 Tarihinde 00:21:05 yazmıştı:
> Selamlar,
>
> Arzu ederseniz Playonlinux'u Pardus-Linux.Org'un users-2008 deposundan pisi
> olarak yükleyebilirsiniz:
>
> Önce sisteminize users-2008 adlı depoyu kurun:
>
> sudo pisi ar users-2008
> http://paketler.pardus-linux.org/users-2008/pisi-index.xml.bz2
>
> Ardından şu komutla Playonlinux'u kurun:
>
> sudo pisi it playonlinux
>

> 16 Temmuz 2008 Çarşamba 00:07 tarihinde Abdullah Karacabey <
>
> siyahsuskunluk at gmail.com> yazmış:

Pardus paket depolarına giren paketler belirli bir review ve test sürecinden
geçer. Depoya giren  tüm paketler istisnasız olarak 3 geliştirici, katkıcı
oyunu aldıktan sonra girer. Bunun amacı pardus kullanıcılarına kararlılığı
yüksek bir dağıtım sunmaktır.
Ve resmi olarak onaylanmamış bir depoda bulunan paketi burada alenen bu depoyu
ekleyin buradan kurun demeniz, yukarıda saydığım süreci ve verilen emeği bir
çırpıda silmektir. Zira oradan gelecek paketin ne olduğu ve nasıl
hazırlandığını depo sorumluları takip edemez. Eğer bu paketin lisansı el
veriyorsa bunu yeni paket isteği olarak bugzilla da istemeniz en doğru
hareket olacaktır.
Unutmayın ki gönderdiğiniz ileti 1 kişiye gitmiyor, sayısı binleri bulan liste
sakinlerinin her biri bu iletiyi görüyor.
Gerçek sorumlular eminim daha net bir yanıt verecektir. Ama aşağıdaki satırlar
tamamen şahsi kanaatimdir. Bir resmiyeti yoktur.
Bence bunu yapmaya hakkınız yok. Bu davranışın kabul edilebilir bir yanı da
yok. Benim elim klavyeye dokunur diyip 2-3 sayfa belge okuyabilen herkes
depoda katkıcı olarak yerini alabilir. Adamlar gelin bize katılın diye bas
bas bağırırken yeni bir oluşum oluşturup kendi kafasına göre oraya paketleri
ekleyip. Sonrada bu listeye gelipte işte bunları da buradan yükleyin demek
hiç etik değil. Gelin ekibe dahil olun ve diğer herkesin yaptığı gibi
paketlerinizi bir denetime sokarak depoya alın ve gönül rahatlığı ile buradan
şu paketi kurun bunu kurun diyin.

--
Recep KIRMIZI