[Pardus-kullanicilari] Pisi Paket Yapýmýnda Hata

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
16 Tem 2008 Çar 00:28:04 EEST

Cihaz Bey selamlar, sanirim bir seyleri yanlis yapiyorsunuz. Ornegin ben

http://svn.pardus.org.tr/pardus/2008/applications/security/gnupg/

adresine gidip, ordaki pspec.xml, translations.xml ve actions.py dosyalarini
uygun bir dizine indirdim.  (ornegin /tmp/gnupg olsun)
Ayrica comar dizini icindeki package.py dosyasini da comar dizinine
indirdim. (ornegin /tmp/gnupg/comar olsun)
ayrica derlenmesi icin gerekli component.xml dosyasini da
http://svn.pardus.org.tr/pardus/2008/applications/security/ dizini icinden
alip bir ust dizine koydum (/tmp oluyor bu da).

Dosyalarin adresini kopyalayip, komut satirindan wget ile indirdim ama
sanirim firefoxla da yapilir.

sonra

cd /tmp/gnupg
sudo pisi bi ./pspec.xml

diyerek paketi olusumunu baslatabilirsiniz.  Eger dilerseniz dogrudan:

sudo pisi bi
http://svn.pardus.org.tr/pardus/2008/applications/security/gnupg/pspec.xml

diyerek de islemi baslatabilirsiniz.  satirin sonuna --debug eklerseniz daha
cok bilgi alirsiniz islemlerle ilgili.

Not: Paket olusumu sirasinda hata verip cikti, sanirim bir sorun var
pakette, hata raporu girmek lazim.

Emre