[Pardus-kullanicilari] Pisi Paket Yapımında Hata

Cihan Bayraktar cihan at ogren.tv
16 Tem 2008 Çar 00:33:45 EEST

Paketin direk internet adresini yazıp derlemey de çalıştım. Ama kaynak inşa
sırasında hata verip çıktı. Pisi veritabanını yeniden yapılandırıp bu sefer
aynı depodan başka bir paketi oluşturmayı denedim ama yine aynı şekilde hata
verip çıktı maalesef.

16 Temmuz 2008 Çarşamba 00:28 tarihinde Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com>
yazmış:

--