[Pardus-kullanicilari] Pisi Paket Yapımında Hata

Cihan Bayraktar cihan at ogren.tv
16 Tem 2008 Çar 00:12:41 EEST

Belirttiğiniz adrese daha önce bakmıştım. Orada yazanların bir faydası
olmadı maalesef. Biraz önce direk paketin depodaki adresini vererek internet
üzerinden paketi oluşturmaya çalıştım. Bütün dosyaları indirip hazırlıyor.
En son *kaynak inşa ediliyor* kısmına geldiğinde bir süre bekleyip *İnşa
Sırasında hata oluştu* deyip programı kapatıyor. Sinirlerim bozuldu.

16 Temmuz 2008 Çarşamba 00:02 tarihinde Ceyhun Asılkazancı <
ceyhunasilkazanci at gmail.com> yazmış:

--
Cihan BAYRAKTAR
8 Kasım İlköğretim Okulu