[Pardus-kullanicilari] ses ve görüntü

onder uysal onderpardus at gmail.com
14 Tem 2008 Pzt 21:32:21 EEST

merhabalar
yaklaşık 3 yıldır pardus kullanıyorum 2008 ilk çıktığı gün indirdim ve
kurulumu gerçekleştirdim hala ses ve görüntü alamıyorum ilk 10 saniye sadece
görüntü geliyor sonra duruyor gereksiz kirlilik yapıyorum ama bu konuyu
dördüncü dile getirişim ekran kartını tanıttım açılışta nvidia logosu
geliyor.Bu konu acaba halledildi ben farkında değilmiyim dedim dün
güncellemeyide yaptım ama değişen bir şey olmadı mesaj gurubunda birtakım
arkadaşlar bu işi çözdüklerini söylemişler ilgili foruma gittim ama
anlayamadım sadece ev kullanıcısıyım
öğrencilerime bile pardus kurulumu yaptım şimdi tatil bitince pardusu
tanıtmaya devam edeceğim pardus u çok seven heryerde tanıtmaya çalışan biri
olarak ses ve görüntüsüz bir sistemi açıklayamayacağımı düşünüyorum
yardımlarınızı bekliyorum
saygılarımla
--
www.onderuysal.com