[Pardus-kullanicilari] ses ve görüntü

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
14 Tem 2008 Pzt 21:43:57 EEST

> açılışta nvidia logosu geliyor.Bu konu acaba halledildi ben farkında
> değilmiyim dedim dün güncellemeyide yaptım ama değişen bir şey olmadı

Önceki iletinize cevaben şöyle denmiş:

Önce nvdia sürücülerini paket yöneticisinden yükleyin ve sonra Tasma'da
Görüntü Yöneticisi'ni bulup 3b desteği olan sürücüyü işaretleyip uygula
deyin ve bilgisayarı yeniden başlatın.

Bunu gerçekleştirdiniz mi? nvidia-new sürücüsü seçili durumda mı? Yoksa nv
mi? nvidia-new seçili olmalı.

Kafein 3-4 saniye gösteriyor sonra donuyor demişsiniz, mplayer ile aynı
sorunu yaşıyor musunuz? mplayer, kaffeine göre daha kararlı çoğu zaman. Bir
de mplayer ile deneyin. Eğer onda da aynı sorun varsa videonun bulunduğu
klasörde F4'e basarak bir konsol açın ve

mplayer dosyaadi
komutu ile çalıştırın videoyu. Konsolda kötü durumla ilgili birtakım hata
mesajları verecektir. Onları bizimle paylaşabilirsiniz.

> mesaj gurubunda birtakım arkadaşlar bu işi çözdüklerini söylemişler ilgili
> foruma gittim ama anlayamadım sadece ev kullanıcısıyım

Adresini bizimle paylaşır mısınız? Bir göz atalım.. .Belki daha anlaşılır
halde anlatabiliriz.