[Pardus-kullanicilari] driver

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
15 Tem 2008 Sal 08:46:08 EEST

Arkadaşım
Pardus (linux ) da winxp için gerekli olan driver gerektirmez. Kurulumdan
sonra çekirdekte gömülü olarak gelen sürücülerden farklı bir sürücü
gerektiriyorsa bilgisayarınızda, Tasma ile depodan onunla ilgili sürücü
paketini kurarsınız ki çok ender donanımlarla ilgilidir. Çok ekstrem bir
ekran kartınız veya kameranız yoksa ki bu sürücülerede  gereğiniz kalmaz.
Toshiba dizüstünde de ilave driver ihtiyacınız olacağını zannetmiyorum.Kolay
gelsin

14 Temmuz 2008 Pazartesi 19:47 tarihinde Enez Öztürk <enez_ at hotmail.com>
yazmış: