[Pardus-kullanicilari] Pardus Kullanıcılarına Bir Tavsiye

Numan Başpınar numan at merkezbilgisayar.com
10 Tem 2008 Per 16:50:55 EEST

Ben sistemi kurdum ve kesinlikle çok beğendim. Önceki sürüme göre çok
büyük bir adım atmışlar. Emeği geçen bütün arkadaşlara teşekkür ederim
yeniden.

Sorunla karşılaştım ama Pardusla ilgili değilmiş. Diskimdeki ntfs
bölümüne erişemiyordum. Diskin dizinlerinde sorun varmış. Windows kurulu
bir pcde komple dizin  taraması yaptım sorun çözüldü.

Bunun haricinde kesinlikle bir sorunum olmadı. Ve gerçekten mükemmele
yakın bir sistem olmuş Pardus 2008.