[Pardus-kullanicilari] Pardus Kullanıcılarına Bir Tavsiye

Kılıç Köken kilickoken at gmail.com
10 Tem 2008 Per 16:17:40 EEST

Ben aynı değerlendirmeyi yapamadığım için üzgünüm.

2008 daha fazla donanımı tanıyacak dendi. Ama ben, 2007de hiçbir sorunum
yokken, 2008de birkaç sorun yaşadım. Ve hala bunlardan biri, ve benim
açımdan en önemlisi devam ediyor.

Bir ev kullanıcısı olarak en çok ağ gezginini kullanıyorum. Ama fayırfoksu
(firefox) açtığımda, hem fayırfoks yavaş, hem de bilgisayarın tamamını
yavaşlatıyor. Sanırım bu 2008in sorunu, fayırfoks 3ün değil. Çünkü örneğin
ubuntu 8de sorunsuz çalışıyor fayırfoks 3, aynı makinede.

Operada bazı sayfalar boş geliyor. Neden bilmiyorum.

Bunları mızmızlanmak anlamında söylemiyorum. Pardusu ilk defa deneyecek olan
biri benim karşılaştığım sorunlarla karşılaşsa, sanırım bir daha Pardus
kullanmamaya karar verecektir.

Eğer bu yaşanan genel bir sorunsa, Pardusu olumsuz etkileyecektir.

Ama donanıma bağlı bir sorunsa; o zaman şansıma küsüp, 2007 kullanmaya devam
etmem gerekiyor sanırım.

10.07.2008 tarihinde Zafer OSMANOGLU <zosmanoglu at gmail.com> yazmış: