[Pardus-kullanicilari] Ev dizinini taşımak

tolga öz tolgayakalar at gmail.com
7 Tem 2008 Pzt 18:24:49 EEST

Ben pardus e yeni baslayan bir kullanıcıyım ve bir sorum daha var 60 gb hdd
yarısında pardus yuklu yarısında da eskiden xp vardı şimdi ici bos ilk pc
acılıdıgında pardus ve windows yazıyor windowsu sectigim de siyah dos ekranı
cıkıyor tam da anlayamadım ama sanırım ev dizinini taşımak mumkunmus ben bu
30 gblık bos alandaki windowsu tamamen kaldırıp ev dizinini tasıyarak
kullanıma gecirmek istiyorum bunu nası yapabilirim
Şimdiden Teşekkürler...

                                                                    "Tolga
Öz"