[Pardus-kullanicilari] root şifresi

Samed Ertugrul samed.ertugrul at gmail.com
4 Tem 2008 Cum 23:04:34 EEST

Mehmet bey merhabalar,

Küstahça bulmazsanız eğer NUMLOCK tuşunu kontrol ettiniz mi? Aynı hatayı
benden yardım isteyen çoğu kullanıcıdan da aralıklarla duyuyorum. Şifreniz
rakam içeriyorsa numlock dolayısıyla problem yaşıyor olabilirsiniz ya da "a"
karakteri varsa şifreyi verirken caps lock tuşunu açmış olabilirsiniz
yanlışlıkla. Bu sebeple "a" karakterinden sonraki karakterleri büyük yazmayı
deneyin. Bazen inanılmaz bir şekilde bu tarz ufak hatalar olabiliyor. Kolay
gelsin.

Saygılarımla,

Samed Ertuğrul