[Pardus-kullanicilari] root şifresi

mehmet aksu emehmet79 at hotmail.com
4 Tem 2008 Cum 22:32:11 EEST

iyi akşamlar

arkadaşlar forumda verilen http://www.ozgurlukicin.com/ia/pratik-pardus-bilgileri/  adresine girdim gerçekten çok açıklayıcı şekilde anlatılıyor root girişini ama benim şöyle bir sorunum var.

root şifresi pardosu kurarken belirlediğimiz şifre heralde.( en azından ben öyle biliyorum ) şifremi yazıyorum ama bana yanlış şifre uyarı geliyor bu durumda ne yapmam gerekiyor.

herşeyde aynı şifreyi kullandığım için unutmamda söz konusu değil.yardımcı olursanız sevinirim.

cevabınızı bekliyorum.  bu arada pardusu bugün kurdum yani daha çok yeniyim... :)

Gelen kutunuzda hiç yer kalmamasından bıktınız mı? Windows Live Hotmail şimdi size 5GB ÜCRETSİZ depolama alanı sunuyor! Ücretsiz Windows Live Hotmail hesabınızı buradan alın!
http://get.live.com/mail/overview