[Pardus-kullanicilari] hp tx1350et - pardus 2008 kurulum

Melih Taşdizen melihme at gmail.com
4 Tem 2008 Cum 05:15:14 EEST

Merhaba,

pisi paketi varmıdır bilmiyorum ama sürücüleri ve kalibrasyon
programını http://www.eeti.com/ sitesinden çekebilirsin, sürücüyle
gelen dökümanda kurulum adımları anlatılıyor..

ve google da, "egalax touchscreen" yazdığında bir sürü sonuç çıkacaktır.

Ben ubuntu da bir küçük(!) sıkıntı dışında çalıştırdım. sıkıntı şu
ekran döndüğünde kalibrasyon uyum sağlamıyor. kalibre ettiğin açıda
kullanman gerek.