[Pardus-kullanicilari] terminalde "su" kesik

my at erciyes.edu.tr my at erciyes.edu.tr
3 Tem 2008 Per 21:53:43 EEST

Herkese Merhaba,

Dün Pardus 2008 kurdum. Ellerinizde saglik. Kurulum sirasinda bile 22" LCD
monutoru ve ekran kartini taniyip 1680x1050 cozunurlukte kurulum yapmak
cok hosuma gitti.

Fakat alisik olmadigim bir durum ile karsilastim. Kullandigim user'a
yonetici yetkileri vermedigim zaman terminalde "su" komutu calisiyor ama
yazdigim sifreyi kabul etmiyor (sifre %100 dogru, cunku denemek icin
123456 yaptim ;) ). Ayni sekilde "Yetkili Kullanici-Dosya Yoneticisi" de
sifreyi kabul etmiyor. Ama Ctrl+Alt+F1 ile tty1 acinca root ve sifre
calisiyor. Kullaniciya Yonetici yetkilerini verince bu problemler ortaya
cikmiyor. sifreyi direk kabul ediyor.

Selamlar
Mustafa YILDIRIM