[Pardus-kullanicilari] hp tx1350et - pardus 2008 kurulum

Celalettin AKARSU celaleddinakarsu at gmail.com
3 Tem 2008 Per 18:21:49 EEST

işlemci : AMD Truion 64 X2
RAM      : 2 GB
HDD     : 160 GB sata 5400 rpm
Ekran   : 12,1 inch WXGA
Ekran Kartı : NVIDIA GeForce Go 6150
Ağ Kartı : NVIDIA MCP51
Wireless : Broadcom  BCM4328

özellikleri olan bir tablet bilgisayar

Pardus 2008 kurdum. kurulumda hiçbir hata vermeden kuruldu.
Ekran kartı için depodan NVIDIA paketlerini kurdum 3B desteği sağlandı.
Ağ kartı direk çalıştı.
Wireless kartını bile görmedi. ndiswrapper ile vista / xp sürücüsünü kurdum
çalışmadı. internette arama yaparak kartı çalıştırmaya çok uğraştım ama
sitelerde BCM4328 in çalışmadığı söyleniyordu. Pardus hata sayfasını
tararken BCM43xx sürücü paketinin pisi depoda olduğunu okudum. (en başta
oraya bakmam gerekiyordu. bu bana ders olsun) ve paketi kurdum wireless
kartım çalıştı :D
bilgisayar üzerindeki ses kartı ve kart okuyucu da hiçbir işlem yapmaya
gerek kalmadan çalışıyor.
Darısı dokunmatik ekranımın başına. bir deneme yaptım fakat dokunmatik
ekranı tanıtamadım.

bilgisayarımın tablet özelliğini kullanamıyorum. bu konuda bilgisi
olanlardan yardım bekliyorum.
--
.::. Teknik Öğretmen .::.
Özgürlük için...http://www.pardus.org.tr