[Pardus-kullanicilari] Pardus Kaldýrma

akif Ozkalay akifozkalay at gmail.com
2 Tem 2008 Çar 12:41:08 EEST

İşte o işlemi vistada ben nedense yapamadım o kadar ugrastım kodu girecek
yeri bulamadım vistada sistem acılısını duzelt diye bir sey cıkıyor ama
onuda yapıyorum bir etkilemiyor

Hayır şimdi yapacagımdan degil ama ileride lazım olursa diye....

02.07.2008 tarihinde muhammed at akademilinux.com <muhammed at akademilinux.com>
yazmış: