[Pardus-kullanicilari] Pardus Kaldırma

muhammed at akademilinux.com muhammed at akademilinux.com
2 Tem 2008 Çar 12:52:25 EEST

Vistada işler nasıl yürüyor gerçekten hiç bilmiyorum. Ama XP de
boot.ini dosyası vardı, eğer Vistada da böyle bişeyler koydularsa
belki yardımı olabilir diye düşünüyorum. Gerçi "Vista çok daha
gelişmişidir" ya, belki ona koymayı sistem güvenliği için
düşünmemişlerdir :D

Kardeş, şaka bir yana. MBR bozulduğunda benim kullandığım en
işlevsel araç "Norton CD" si. Norton CD'si ile başlattığınızda
karşınıza bir çok özellik çıkıyor. Bunlardan bir taneside etkin
bölümü belirlemek, yani sistemin bulunduğu bölümü seçmek. Siz
bölmü seçiyorsunuz, kendi otomatik olarak gerekli MBR yazıyor. Daha da
başka araç kullanmaya gerek duymadım. Eğer ilgilenirsen bir şekilde
yollamaya çalışırım.

Sevgi, saygı ve Muhabbetle
Muhammed ER.

http://www.linuxquestions.org/questions/linux-newbie-8/uninstalling-grub-from-vista-550172/