[Pardus-kullanicilari] Pardus Kaldırma

muhammed at akademilinux.com muhammed at akademilinux.com
2 Tem 2008 Çar 12:33:46 EEST

Merhabalar,
Kusura bakmayın konunun başına kaçırdım ama Grub yöneticisini
Windows yüklü ise kaldırırken Win açılış CD si ilede
yapabilirsiniz.
Win CD sini ile bilgisayarı başlattıktan sonra R tuşuna basarak sistem
kurtarma deyin. Daha sonra "help" yazarak kullanabileceğiniz komutları
görebilirsiniz. Bunlardan size "fixmbr" ve "fixboot" işinizi görecektir.
fixmbr c: gibi windowsun bulunduğu sistemi seçerek başlangıcı windowsa
bırakabilirsiniz. Bu sayede Grub mbr silinmiş olur.

Salıcakla,
Muhammed Er.

http://www.linuxquestions.org/questions/linux-newbie-8/uninstalling-grub-from-vista-550172/