[Pardus-kullanicilari] konu yazın , yazmayana cevap vermeyin (Cok mu zor)

Isbaran Akcayir isbaran at gmail.com
17 Oca 2008 Per 16:56:26 EET

2008/1/17 Levent SARI <windforceenergy at gmail.com>:
> Bu cevap verme şekli konusunda neden insanlar bu tip bir polemik
> yartıyor anlaya bilmiş değilim? Bir soruya "imla kuralları" başta olmak
> üzere "açıklayıcı ve duru bir anlatımla" cevap verildikten sonra isteyen
> istediği gibi cevap verebilir.(Örneğin cevapladığı yazının paragrafını
> bölebilir .) Ne yani şimdi tutup askeriyede ki; gibi "vay bu niye böyle
> yazdı", "yok bu yazının başlığı niye küçük harfle başladı". Bence biz
> bunları aşalım da, mevcut kullanıcı  sorunlarını çözmeye bakalım. Çünkü
> ne burası resmi bir daire, ne de ordu. Hem ayrıca böyle insanların rahat
> [...]

merhaba,

İsteyen tamamen kendi uyuzluğundan/tersliğinden bunları söylüyorsun diyebilir,
ama bence konu başlığı mesajın içeriğini özetlemeyen, mesaj içeriğinde
mesajı atanın
ne kastettiğini anlamak için sekiz kişinin cevap vermesi gereken
postalara kimse cevap vermemeli.
Herkes mükemmel Türkçe biliyor da kasten böyle yazıyor demiyorum, en
azından bilmem kaç kişiye
gidecek postayı yazdıktan sonra tekrar bir okuyun. Ben bu postamla
başta olmak üzere bu 'polemik' yaratmaya çalışan arkadaşların
şu listeyi adam gibi bir yere çevirmeye çalıştıklarını düşünüyorum. Bu
konuda bu kadar yumuşak davranıp herkes
her gelene yardım edeyim derse herkes o postayı tekrar okumadan buraya
gönderecektir, herkes nasıl doğru düzgün derdini
anlatıp sekiz kişinin ( ve okuyan diğerlerinin ) zamanını yemeyeceğini
öğrenemeyecektir.
Konu başlığını boş bıraktığınızda sizi uyarmayan bir posta istemcisi
biliyor musunuz ? Bunun tek açıklaması ciddiyetsizliktir.
İnsanlarda "bin küsür kişiye posta atacağım şunu tekrar bir okuyayım,
şunlara şunlara dikkat edeyim" mantığı yaratmak zorundasınız.
Liste düzeni, adabı diye bir şey olduğunu öğrenmek kimseye bir zarar vermez.

--
İşbaran Akçayır
http://ish.kodzilla.org