[Pardus-kullanicilari] konu yazın , yazmayana cevap vermeyin (Cok mu zor)

Levent SARI windforceenergy at gmail.com
17 Oca 2008 Per 15:27:58 EET

ertugrulerata yazmış:
> Thursday 17 January 2008 13:59:53 tarihinde Gökmen Görgen şunları yazmıştı:

> +1
> burada resmi yazışma yapıyor değiliz ayrıca herkes çok doğru mail atabiliyor
> olmayabilir.

Bu cevap verme şekli konusunda neden insanlar bu tip bir polemik
yartıyor anlaya bilmiş değilim? Bir soruya "imla kuralları" başta olmak
üzere "açıklayıcı ve duru bir anlatımla" cevap verildikten sonra isteyen
istediği gibi cevap verebilir.(Örneğin cevapladığı yazının paragrafını
bölebilir .) Ne yani şimdi tutup askeriyede ki; gibi "vay bu niye böyle
yazdı", "yok bu yazının başlığı niye küçük harfle başladı". Bence biz
bunları aşalım da, mevcut kullanıcı  sorunlarını çözmeye bakalım. Çünkü
ne burası resmi bir daire, ne de ordu. Hem ayrıca böyle insanların rahat
bir şekilde verdiği cevaplar bence daha hoş ve sempatik. Neyse konuyu
daha fazla uzatmayalım ve kimsenin genel kurallara uyduktan sonra rahat
rahat cevap verme özgürlüğünü elinden almayalım.
Kolay gelsin.