[Pardus-kullanicilari] konu yazın , yazmayana cevap vermeyin (Cok mu zor)

Serkan Ekim serkan.ekim at gmail.com
17 Oca 2008 Per 17:23:43 EET

Hepinize Merhabalar,
2-3 Dağıtımın Kullanıcı Listelerine üyeyim.Diğer gelen mailleri de
düşünün.Burada çoğu kişinin de aynı durumda olduğunu
düşünüyorum.Buradabirbirimize yardımcı olmak için bulunuyorsak ana
hedef için bu mailleri
okuma kolaylığı sağlamamız gerekmiyor mu?Bir kişinin mailine konu başlığı
yazması benden çok kendisine yarar.O konu yazılmayan maillere cevap vermekte
o kişiye faydadan çok zarar verir.Sevimli /şirin görünmek yerine biraz
sert/kaba bile görünse eğitici bir yaklaşım olacaktır sukut..Hem de
verilecek cevaptan bile daha eğitici..Sormasını bilmeyen cevabını
alamaz.Aldım sandığı cevabı kendisine bir öğün yeter.İkinci öğünde o cevabı
veren o soruyu soranı bulmaz zira baştan savmacı sorucu baştan savmacı
işletim sistemine geri dönmüştür.Dileyen dilediğini cevaplasın iyilik
ettiğini sanıp egosonu tatmin mi eder yoksa yufka yüreğine yenilip
ciddiyetsizliği mi aşılar oda kendine kalsın.Elbet bir başka linux ortamında
çivilerler onu..

saygılarımla...

17.01.2008 tarihinde Isbaran Akcayir <isbaran at gmail.com> yazmış: