[Pardus-kullanicilari] RE: Pardus'ta nasıl faks gönderip alabilirim?

Süleyman Bostancı bjk1903x at hotmail.com
15 Oca 2008 Sal 16:37:57 EET

'Ancak bunun da bir çaresini buldum ve efax-gtk ile faks çekebiliyorum.' Diye bahsetmişsiniz ancak biz de hep psotscript hatası vermektedir. Eksik paket diyorsunuz ancak Pardus kullanıyorsanız eğer bu efax-gtk yı nasıl yüklediğinizi anlatır mısınız?.. Anlaşılan o ki bu konu hakkında bir belge kesinlikle gerekiyor; çünkü bu faxs eylemi windows da çok seneler önce basit bir uygulama halini almıştır. Linux için de Özellikle Pardus için bu fax olayının sorun olmaktan çıkarılması gerekir. Kolay gelsin iyi günler.