[Pardus-kullanicilari] grub kurulumu?

mehmet karpuz mkarpuz61 at gmail.com
15 Oca 2008 Sal 15:22:46 EET

arkadaşlar bilgisayarıma pardus 2007.3 kurulu. xp ile pardusu beraber
kullanmaktayım. ancak xp yi baştan kurmak gerekti kurdum.artık açılışta
pardusu görmüyor haliyle. 2007.2 kullanıyorken grub kurulumunu yapmıştım
ancak 2007.3 kurduktan sonra grub kurulumunu yapıyorum ancak yine de
çalışmıyor. açılışta pardusu görmüyor. windows için ext2 sürücüsü ve
açılışta pardusu görmesi için gerekli değişiklikleri yaptım ancak açılışta
xp için yaptığım ayarlarla pardus kısmını seçtiğimde hal.dll dosyası eksik
diye uyarı vermeye başladı ve çalışmadı. kısaca pardusa giremiyorum xp yi
kurduğumdan beri. bu konu da bana yardım edebilecek kimse varmı?illa ki
pardusu başatan mı kurmam gerekicek?
teşekkürler iyi çalışmalar