[Pardus-kullanicilari] Acer Aspire 5315

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
11 Oca 2008 Cum 22:26:09 EET

11.01.2008 tarihinde Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilbuga at gmail.com> yazmış:

>  Selamlar,

tekrar merhaba,

CD sağlam. Onamak için başka makinaya kurmaya çalıştım ve hatta CD test
> yaptım. Sorun yok...
> Standart Ekran modunda: INIT:3 Servisler başlatılıyor dedi ve komut
> satırına düştü... Bekliyor...
> Minimum ayarlarda: Freeing unused kernel memory: 1308k freed... Dedi ve
> bekliyor...
>
> xorg=safe eklentisi: İşe yaradı :-)
>
> Şu anda Acer üzerinde yeniden CD kontrol ediyorum... Umarım başka sorun
> vermez...

kurulumdan sonra xorg=safe ayarına göre xorg.conf ayarlı olarak kalacağından
düşük çözünürlükte kalacaksınız.
grubdan bu kısmı "açılış yöneticisi"ni kullanarak kaldırdıktan sonra
/etc/X11/xorg.conf dosyanızın ismini değiştirip,
/etc/X11/activeCard dosyanızı silerseniz, sisteminize uygun bir
xorg.confoluşturulacaktır diye tahmin ediyorum :)