[Pardus-kullanicilari] Acer Aspire 5315

Mucibirahman ÝLBUÐA mucip.ilbuga at gmail.com
11 Oca 2008 Cum 22:13:00 EET

Selamlar,
CD sağlam. Onamak için başka makinaya kurmaya çalıştım ve hatta CD test
yaptım. Sorun yok...
Standart Ekran modunda: INIT:3 Servisler başlatılıyor dedi ve komut
satırına düştü... Bekliyor...
Minimum ayarlarda: Freeing unused kernel memory: 1308k freed... Dedi ve
bekliyor...

xorg=safe eklentisi: İşe yaradı :-)

Şu anda Acer üzerinde yeniden CD kontrol ediyorum... Umarım başka sorun
vermez...

Teşekkürler
Mucip:)

Selim Tavşan yazmış: