[Pardus-kullanicilari] Acer Aspire 5315

Mucibirahman ÝLBUÐA mucip.ilbuga at gmail.com
12 Oca 2008 Cmt 17:26:12 EET

Selamlar,
Aynen değiniz gibi oldu Selim bey :) Madem geleceği görebiliyorsunuz "Ne
olacak bu Türkiye'nin gidişi" sorusuna da cevap verebilir misiniz? :)

Sanırım ben yanlış bir şey yaptım! Açılış yöneticisinde parametreler
bölümünde "xorg=safe" diye bir şey göremedim. Dediğiniz gibi activeCard
dosyasını sildim ve xorg.conf dosyasının ismini xorg.confyedek olarak
değiştirdim. Makinayı kapatıp açtım ancak tekst ekranda kalıyor ve
grafik ortama geçmiyor!

root sifresi  ile giris yaptığımda mc ile silinen dosyaların yeniden
yaratıldığını gördüm. Ama startx komutunda bir hareket yok! Grafik ortam
çalışmıyor? Ne yapmalıyım?

--
Saygılarımla,
Mucip:)