[Pardus-kullanicilari] RE: disket sürücüyü nasıl kullanırım

Süleyman Bostancı bjk1903x at hotmail.com
6 Oca 2008 Paz 17:58:21 EET

Bu yöntemi ben önermiştim; ancak bu disket olayının sorunlu olduğunda başvurulacak bir yöntemdi. Eğer sisteminizi güncellediyseniz artık sistem içinden sorunsuz bir şekilde disketinizi kullanıyor olmanız gerekir. Ben kullanabiliyorum çünkü...
________________________________
> Date: Sun, 6 Jan 2008 17:53:48 +0200
> From: snakesevket at gmail.com
> To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
> Subject: [Pardus-kullanicilari] disket sürücüyü nasıl kullanırım
>
> arkadaşlar root olmadan user olarak disket sürücüyü nasıl kullanabilirim. yardımcı olursanız sevinirim.
>
> Daha önce bir arkadaşımızzın verdiği yönteni denedim başarılı olamadım kesin hata yapmışımdır fakat diskete yazmak için root olmam gereken bir yöntemdi. arkadaşın önerisinide evliyorum belki başkasının işine yarar.
>
> Disket sürücüyü kullanmak için;
>
> *ilk önce bir disket takıyoruz.

> [...]

Windows Live Messenger'ın için Ücretsiz 30 İfadeyi yükle
http://get.live.com