[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 24, Konu 47

sevket yavuz snakesevket at gmail.com
6 Oca 2008 Paz 18:32:26 EET

> ------------------------------
>
> Message: 5
> Date: Sun, 6 Jan 2008 17:58:21 +0200
> From: Süleyman Bostancı <bjk1903x at hotmail.com>
> Subject: [Pardus-kullanicilari]  RE:  disket sürücüyü nasıl kullanırım
> To: <pardus-kullanicilari at pardus.org.tr>
>

> Bu yöntemi ben önermiştim; ancak bu disket olayının sorunlu olduğunda
> başvurulacak bir yöntemdi. Eğer sisteminizi güncellediyseniz artık sistem
> içinden sorunsuz bir şekilde disketinizi kullanıyor olmanız gerekir. Ben
> kullanabiliyorum çünkü...

Ben daha güncelleme yapmadım çünkü yeni kullanıcı oluğum için sürekli
sistemi baştan kurmak sorunda kalıyorum. Ayrıca nasıl güncelleme
yapılacağını öğrenmek için daha vaktim olmadı.
 Ve yine ayrıca Sormak istediğim bir cok soru var ama "sende ne cok soru
soruyorsun beee" denilmesin diye eski arşivleri okumaya çalışıyorum ama çok
fazla okunacak şey var...
 Örneğin sadece bana verilen yanıta yanıt vermek istiyorum ama toplu mesaj
aldığım için nasılolduğunu bilmiyorum. toplu mesajı terçih etmemin sebebi
yazılanları kısaltıp daha kolay arşivlemek için.
neyse fazla uzadı.
ben güncellemeyi öğrenip yapınca düzenlir inşallah
teşekkürler... Süleyman hocam