[Pardus-kullanicilari] PARDUSU YÜKLEYEMİYORUM

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
23 Şub 2008 Cmt 17:35:58 EET

> OLDU.DİZİNLER OLUSTURLUYO DEV YUKLENIYO GİBİ SEYLER DEDİKTEN SONRA
> DURUYO VE HICBIR SEY YUKLEMİYO. EN SONUNDA SÖLE DİYO
>  #pardus : (buralara klavyeden yazılar yazılabiliyo)öylece kalıyo.
>
>  herhalde benden yükleyebilmek için komut falan yazmamı bekliyo.ama
> komutun ne olduğunu bilemediğim için yapamıyorum.yarımlarınızı
> bekliyorum.

 Ekran kartınızı ya da ekranınızı otomatik tanıyamadığı için böyle bir
sıkıntı olmuş. Yukarıda bahsettiğiniz yerde

 service yali stop
 zorg    --safe
 service yali start

 komutlarını verirseniz en azından kurulumu tamamlayabilirsiniz. Ancak
bu şekilde ekran kartınız tam verimli çalışmayacak. Donanımınız ile
ilgili detaylı  bilgi iletirseniz (bilgisayarın marka modeli, ekran
kartı ve monitörün marka modeli) kurulum tamamlandıktan sonra size
çözüm önerileri verebiliriz.

 Tabi kurulum bittikten sonra güncellemelerinizi yapmanızda fayda var.