[Pardus-kullanicilari] pardus konusunda bir öneri

selim.aluc at emo.org.tr selim.aluc at emo.org.tr
23 Şub 2008 Cmt 16:50:03 EET

selamlar,

Aldığım bilgisayarıma pardus yükleme konusunda
çok problem yaşıyorum ve kendi başıma çözüm
bulamıyorum.
Bu aşamada bir öneride bulunmak istiyorum:
--Özellikle büyük merkezlerde (tübitak destekli veya
özel) "pardus yükleme ve sorun giderme merkezleri"
kurulamaz mı?.

Eminim benim gibi pardus kullanmak isteyip de
sorunlarıyla uğraşmak istemeyen bir yığın insan vardır. Yine eminim ki
karşılaştığı sorunlardan bıkıp da windowsa dönen çok kullanıcı
vardır.

Bu önerimi tartışmaya açmak ve henüz
pardustan bıkmadan bilgisayarımı kullanabilmek için bir
çözüm bulmak istiyorum...

iyi
çalışmalar
Selim ALUÇ