[Pardus-kullanicilari] PARDUSU YÜKLEYEMİYORUM

MUSA AKTAS musaaktasts at hotmail.com
23 Şub 2008 Cmt 16:37:09 EET

  MERHABA BÜTÜN PARDUS KULLANICILARI.

  PARDUS 2007.3 ' PARDUSUN RESMİ SİTESİNDEN İNDİRDİM VE BİR CDYE YAKTIM.MD5 SUM DOĞRULUĞUNUDA KONTROL ETTİM.
  EVDEKİ ESKİ LAPTOPUMA YÜKLEMEK İSTEDİM.FAKAT OLMADI.KURULUM SORUNLARI SAYFASINDAN SORUNUN NE OLABİLECEĞİNE BAKTIM.BİOS SORUNUM VARDI.BİOSUMU UPDATE ETTİM VE YENİDEN DENEDİM.O NE.DAHA ÖNCE BASKA BİLGİSAYARA KURDUĞUM PARDUS KARSIMDA.ÖNCE TURKCE  DEDİM VE SONRA ARDINDA STANDART KURULUMA GECTİM.BİRSEYLER YUKLEMEYE BASLAD.SONRA DURDU.SONRA BIRDAHA DENEDIM VE BU SEFER MINIMUM AYARLARLA YUKLEMEYİ SECTİM.YİNE AYNI SEY OLDU.DİZİNLER OLUSTURLUYO DEV YUKLENIYO GİBİ SEYLER DEDİKTEN SONRA DURUYO VE HICBIR SEY YUKLEMİYO.

 EN SONUNDA SÖLE DİYO

 #pardus : (buralara klavyeden yazılar yazılabiliyo)öylece kalıyo.

 herhalde benden yükleyebilmek için komut falan yazmamı bekliyo.ama komutun ne olduğunu bilemediğim için yapamıyorum.yarımlarınızı bekliyorum.bu sekilde biosu eski bir makineye yükleyebilirsem pardusu kurmak isteyen bircok dostum var.

ilginiz ve alakanız için şimdiden tesekkür ediyorum.

Bi pardus,birde yine tabiki PARDUS.
Yeni nesil Windows Live Servisleri’ne şimdi ulaşın!
http://get.live.com