[Pardus-kullanicilari] pardus konusunda bir öneri

Hasan Alp iNAN hasan at trlinux.org
23 Şub 2008 Cmt 17:24:07 EET

Merhaba

Sanırım bir call center veya teknik hizmet birimleri gibi birşey düşünüyorsunuz. Şu aşamada Pardus ekibinin bunu yapabileceğini düşünmüyorum. Olsaydı çoktan yaparlardı. Mevcut durumda "ne yapabiliriz?" i konuşalım.

*Daha fazla belgelendirme

Çözüm getirebilirmi? Evet getirebilir. Bu posta grubunda bulunan çözümler veya pardus kullanıcılarından biri sorununu çözdüğü zaman adım adım bu çözümün anlatıldığı bir belge hazırlanmalı/hazırlamalı. Bu belgede herkesin kolayca ulaşabileceği bir şekilde yayınlanmalı.

Veya

Bir sorun ile karşılaşıldığı zaman izlenmesi gereken hata tespit ve çözüm yolların anlatıldığı, linux 'u hiç kullanmamış birinin bile okuyarak çözüme ulaşabileceği belgeler hazırlanmalı.

En azından bu şekilde tekrar tekrar sorulan sorunların çözümü hız kazanmış olur diye düşünüyorum.

Ben buna benzer bir çalışma yapıyorum. kendi kurduğum web sitemde pardus veya diğer linux sürümlerinde yeni öğrendiğim bir konuyu veya çözdüğüm bir problemi anlaşılır bir dille adım adım anlatarak siteye koyuyorum. Şu an kurumumuza pardus kurma işiyle meşgul olduğum için ara verdim ama müsait olduğum an tekrar bu çalışmaya döneceğim.

Varsa önerisi olan arkadaşları dinlemek isterim.

Görüşmek üzere.

Hasan Alp iNAN

--
Hasan Alp iNAN <hasan at trlinux.org>