[Pardus-kullanicilari] firefox

Hasan Alp İNAN hasan at trlinux.org
29 Şub 2008 Cum 08:07:49 EET

Merhaba

O da ayrı bir konu. O konuda biz birşey yapamayabiliriz. Ancak e-posta ile
hataları gönderip görevimizi yapmış oluyoruz. Eğer e-postayı göndermezsek
işte o zaman birşey yapmamış durumda olan önce biz oluruz.

Hasan Alp iNAN

Thursday 28 February 2008 18:08:45 tarihinde Isbaran Akcayir şunları yazmıştı: