[Pardus-kullanicilari] ses kartı problemi

ziya Küçükkişnişci mzkucukkisnisci at gmail.com
6 Şub 2008 Çar 21:15:30 EET

 Bugün itibariyle sistemim güncellendi fakat ses sorunum devam ediyor. Ek
olarak bu sorunum windows XP pro işletim sistemindede mevcuttu sonradan
çözüldü. Tahminim kullanmış olduğum bilgisayar modeli farklı işletim
sistemlerinde bu tarz tanıma sorunları yaşatabiliyor. İşin kötü tarafı bu
modelin driver larını asus un resmi sitesinde dahi bulamıyorum.
 Dediğiniz gibi syntek driver ı da kurdum fakat kamera sorunum da çözülmedi,
bende kamera mı syntek olarak hatırlıyorum fakat hala göremiyorum...

04.02.2008 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com> yazmış: