[Pardus-kullanicilari] ses kartı problemi

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
4 Şub 2008 Pzt 18:57:07 EET

04.02.2008 tarihinde ziya Küçükkişnişci <mzkucukkisnisci at gmail.com> yazmış:

>  Asus A3Ac modelinde notebook uma pardus 2007.3 yükledim..Açılışta ses

sisteminizi güncelleyin, yeni sürcüler yüklendikten sonra ses sorunu ortadan
kalkacaktır.
entegre kameranız muhtemelen "syntek semicom" yonga setli kameralardandır.
sistemi güncelledikten sonra paket yöneticisnden "syntekdriver" paketini
kurup sistemi yeniden
başlattığınızda kameranız çalışacaktır. eğer çalışmazsa kameranız hakkında
detaylı bilgi vermelisiniz...