[Pardus-kullanicilari] Grub error 22

Mehmet Nur Olcay mnurolcay at gmail.com
28 Ara 2008 Paz 00:09:03 EET

On Saturday 27 December 2008 23:59:27 seval unver wrote:
> Tekrar merhaba,
>
> Bu listede bir durgunluk var. Sanırım artık listeleri takip eden pek insan
> kalmadı:(

Hafta sonu durgunluÄŸudur muhtemelen. Yoksa liste gayet aktif.

> Grubu tekrar kurmam gerekiyormuÅŸ. Fakat ÅŸundan emin deÄŸilim,
> şimdi dosyalarım tamamen silindi mi? Grubu tekrar kurarsam ve dosyalarım
> silinirse:(

Öncesinde tam olarak ne yaptığını anlamadım ama grubu yeniden kurduğunda
verilerin silinmez. Sadece kaybettiğin giriş kapısını yeniden açmış olursun :)

Ayrıca bu gibi durumlar için bir Çalışan Cd bulundurmak da faydalı olabilir.
Sistemin hiç açılmasa bile çalışan cd yardımıyla, bir flash diske ya da başka
bir partisyona yedekleme yapabilirsin.

--
Mehmet Nur Olcay