[Pardus-kullanicilari] Grub error 22

seval unver svlunver at gmail.com
28 Ara 2008 Paz 00:12:59 EET

Öyleyse yarın kendime bir çalışan cd yazdırcam. Önce onu deneyeyim. Ama ben
disk bölümlendirme yapmıştım yanlışlıkla ve bütün bir harddiskimi tek bir
bölüm gibi ve boş gösteriyordu. Çalışan cd ile dosyalarımı göremezsem mecbur
format atcam, hiç grubla falan uğraşmıyım..
Seval

28 Aralık 2008 Pazar 00:09 tarihinde Mehmet Nur Olcay