[Pardus-kullanicilari] Grub error 22

seval unver svlunver at gmail.com
27 Ara 2008 Cmt 23:59:27 EET

Tekrar merhaba,

Bu listede bir durgunluk var. Sanırım artık listeleri takip eden pek insan
kalmadı:( Ben özgürlükiçin'den grup error 22 ile ilgili yardım
sayfası<http://www.ozgurlukicin.com/forum/sistem/3217/?page=1>buldum
okudum. Grubu tekrar kurmam gerekiyormuş. Fakat şundan emin değilim,
şimdi dosyalarım tamamen silindi mi? Grubu tekrar kurarsam ve dosyalarım
silinirse:(

Evet, başka çarem yok gibi görünüyor. Şimdi grubu tekrar kurmaya
çalışacağım. 5dakika daha başka bir fikir varsa bekleyeceğim, yoksa deneyip
sonucu burdan yazarım. En azından google'dan "grub error 22" diye arayanlar
daha çok seçenek bulsun. Uğraşmasın benim gibi:P

Herkese iyi akşamlar..

Seval