[Pardus-kullanicilari] Grub error 22

seval unver svlunver at gmail.com
27 Ara 2008 Cmt 23:42:48 EET

Selam,

Bilgisayarım açıkken, dosya bölümleyiciyi açmıştım. roo1 ve roo2 bölümlerini
gördüm. Root1'i küçültüp root2'yi büyültmek istiyordum. Sonra birini seçip,
ingilizce bişiler yazıyordu, birşeyler seçtim ve birden bütün diskim tek bir
disk haline dönüştü. Sonra geri alınamayan birşey yaptığımı farkettim.
Bilgisayarımda çok önemli dosyalarım var. Bunlara ulaşmam gerekiyordu. Ben
de disk bölümlendiriciyi kapatıp, sistem bilgilerimi kontrol ettim. Herşey
yerli yerindeydi, bir sorun yok sandım.

Şimdi bilgisayarımı kapatıp yeniden açınca grupta error verdi. Şöyle
yazıyor:
GRUB loading, please wait...
Error 22

Sorunu nette araştırdım fakat her yerde anlaşılmaz ingilizce birşeyler
yazıyor. Bir de Ubuntu kullanıcılarının sık yaşadığı bir problem olsa gerek.
Acaba dosyalarımı kurtarabilecek miyim? Daha sonra bir formatla düzeltme
yapabilirim.

Seval