[Pardus-kullanicilari] Bazý sorunlu programlar-Sayýn Geliþtiriciler

Blue Berry wenbrand at yahoo.co.uk
16 Ara 2008 Sal 02:09:32 EET

kde4 kullanıyorum ve Lyx okular ile açmaya başlamadan önce uzantı eşleşmelerine girmemiştim dahi. Lyx güncelleyip de artık okular'da açmaya programlanmış ise tamam kabul de şimdi nasıl tekrar her neyle açarsa açsın, açar duruma getireceğim.şu an belirtmiş olduğum hatayı alıyorum.Yani kısaca; nasıl Lyx imi tekrar düzgün çalışır hale getirebilirim? kaldırıp tekrar kurdum olmadı, uzantı eşleşmelerini eski haline -yani en eski değil, en esksini bilmiyorum zaten- okular a getirdim olmuyor ve o açıklamalı hataları veriyor.

İlgilendiğiniz için sağolun, cevaplarınızı takip etmeye çalışacağım.