[Pardus-kullanicilari] Bazı sorunlu programlar-Sayın Geliştiriciler

H. İbrahim Güngör h.ibrahim.gungor at gmail.com
16 Ara 2008 Sal 01:59:51 EET

On 16 Ara 2008 Sal 01:49:15 Blue Berry wrote:
> İbrahim Bey bahsettiklerinizi karınca kararınca yapmaya çalıştım ama
> olmadı.zaten yapmaya çalıştığım şey daha önce Lyx nasıl dvi görüntüsü
> veriyorsa onu sağlamaktı.kendi yardım dosyalarında dvi-viewer diye bir
> yardımcı görüntüleyiciden (dahili) bahsediliyor.ona döndürmeye
> çalıştım.döndürmeye çalıştım diyorum çünkü kendi kendine okular programıyla
> açmaya başlamıştı.şimdi o da açmıyor :). prog.kaldırıp kurdum olmadı.Acaba
> Lyx programı kendi görüntüleyicisini okular olarak mı değiştirdi ki? bir
> değişik mail de -elinize geçmiştir demin- hata açıklamalarını
> [...]

Lyx ile gelen dahili bir DVI görüntüleyici yok, burada hemfikir olalım. dvi-
viewer dediğiniz şey "xdvi" ("pisi sf xdvi") ve evet, önceden -ben paketi
üstlenmeden önce- bu kullanılıyordu.

Kendi kendine Okular ile açmaya çalışmamıştır, Lyx güncellenmiş veya farkında
olmadan öntanımlı DVI görüntüleyicinizi Okular olarakayarlamış olabilirsiniz.
Diğer başlıkta gönderdiğiniz hatanın bu yazdıklarınızla bir alakası yok, o
hataya yarın bakacağım.

Yarın bu başlıkta tekrar cevap vereceğim, şu anda elimde KDE3 olmadığından
TASMA'yı kullanamıyorum. KDE3 demişken, KDE4 kullanmıyorsunuz değil mi? Okular
deyince aklıma geldi biran.

--
H. İbrahim Güngör
h.ibrahim.gungor () gmail ! com