[Pardus-kullanicilari] Bazý sorunlu programlar-Sayýn Geliþtiriciler

Blue Berry wenbrand at yahoo.co.uk
16 Ara 2008 Sal 01:49:15 EET

İbrahim Bey bahsettiklerinizi karınca kararınca yapmaya çalıştım ama olmadı.zaten yapmaya çalıştığım şey daha önce Lyx nasıl dvi görüntüsü veriyorsa onu sağlamaktı.kendi yardım dosyalarında dvi-viewer diye bir yardımcı görüntüleyiciden (dahili) bahsediliyor.ona döndürmeye çalıştım.döndürmeye çalıştım diyorum çünkü kendi kendine okular programıyla açmaya başlamıştı.şimdi o da açmıyor :). prog.kaldırıp kurdum olmadı.Acaba Lyx programı kendi görüntüleyicisini okular olarak mı değiştirdi ki? bir değişik mail de -elinize geçmiştir demin- hata açıklamalarını gönderdim.sağolun ve yardımlarınızı rica ediyorum.