[Pardus-kullanicilari] MEB - Sadece IE ile calisan Siteye Yorum Ekleyin Lutfen

Recep KIRMIZI rkirmizi at gmail.com
11 Ara 2008 Per 14:36:52 EET

On Thursday 11 December 2008 14:21:46 CortexMed wrote:

> [...]
> halen yapacagımız çok şey, eğer elinizi taşın altına sokmak
> isterseniz..
>
> Hadi mesela, dijital tahtaların pardus driverlarını yazmakla
> başlayalım isterseniz..
> Öyle makbule geçer ki..
> Öğretmenlerimiz de, pardusun usb tablet ve wireless modem
> yapılandırmasında zorlanıyorlar.
>
> Pardus'un flash-disk bootable surumunu defalarca istememizin sebebi
> de, okul demirbasina kayitli notebooklara mudahale etmelerinden
> korkmaları, live cd lerde ise yazdıklarını - deneme yaptıkları
http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:USB_bellekten_Pardus_kurmak

Ben bizzat denedim. Sorunsuz olduğunu söyleyebilirim. Fakat bununla alakalı
bir proje wardı (pardusman-wizard). Hatta sanırım gsoc kapsamında idi.
Türker'in projesi. Ama anlamadığım bir şekilde staj projelerinin hiçbirinden
bir ses çıkmadı.