[Pardus-kullanicilari] Nvidia-drivers177 Sorunu?

Ahmet Şamil Ünal e144443 at metu.edu.tr
10 Ara 2008 Çar 10:57:55 EET

Merhabalar

Yeni bir Pardus kullanicisiyim.
Ama Pardus'u cok sevdim ve sistemi gelistirmek ve yayginlastirmak icin
elimden geleni yapmayi planliyorum.

Lakin once kendi sorunlarimi halletmem lazim.
Soyle ki:
-Sistemde bir Nvidia GeForce 7600 GS Ekran karti var ve 3B islemler icin
nvidia-drivers177 paketini kurmam gerekiyor.
-Paket Yoneticisinden sozkonusu paketi kurdugum halde Goruntu yoneticisi
sürücüyü görmüyor ve bana tekrar sürücüyü indirip kurmamı söylüyor.
-Bunun üzerine nvidia.com sitesinden aynı paketi indirdim ve kurmaya
çalıştım.
-O paket de Konsoldan root olarak girmemi istedi, onu da öğrendim ve
yaptım, eyvallah ama bu sefer de "sistemde bir X server çalışıyor, onu
kapatın, sonra tekrar deneyin" dedi.
-Onu da yapmayı denedim ama sistem oturumu kapattı ve tekrar login oldum,
X server geri geldi.
Velhasıl kelam nvidia-drivers177 paketini kuramadım.
Çözüm konusunda yardımlarınızı dört gözle bekliyorum.

Herkese kolay gelsin...