[Pardus-kullanicilari] Bir Web sayfasi hata mesajlari

Cortex Linux corlinux at gmail.com
12 Ara 2008 Cum 18:58:32 EET

Server Acim wrote:
> Merhaba,
> Bu grupta MEB'in http://www.benidahilet.org/index.asp adresinde
> yaşanan sorunlardan bahsedilmişti. W3C'nin bir "Markup Validation"
> sayfasına bu adresi yazdım ve 10 tane hata buldu. Linki aşağıda:
> http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.benidahilet.org%2Findex.asp&charset=(detect+automatically)&doctype=Inline&group=0#result
> <http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.benidahilet.org%2Findex.asp&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0#result>
>
> Sanırım sorunlar bu hatalardan kaynaklanıyor olabilir.

> [...]

Server bey,
oradaki kutucuga http://www.pardus.org.tr/
yazamayı denediniz mi..
Hatta http://distrowatch.com/  yazarsanız
"Result: 927 Errors, 19 warning(s)" alırsınız..

Ama bu zamana kadar linuxcuların en sık ziyart ettigi bu siteden bir
goruntulenememe şikayeti duymadım..

Lutfen once hastalıklara  dogru teşhis koyalım..

Sevgiler..

Bekir SONAT