[Pardus-kullanicilari] ag yoneticisi hatasi

Cagacan Deger cagacan at gmail.com
4 Ara 2008 Per 12:30:23 EET

Merhaba Selim bey,

ifconfig ile ag baglantisi oldugunu onayladim. Sorunu yasadigim bilgisayar
masaustu, dolayisiyla kablolu ve kablosuz baglanti arasinda gidip gelmeler
yapmiyorum.

Bir de sorun galiba ag programciligindan ziyade comar hatasi galiba...  Paket
Yoneticisini acip "show upgradable packages" butonuna bastigim zaman

tr.org.pardus.comar.core.internal: Unable to query PolicyKit

yani ayni hatayi aliyorum. Fakat konsoldan sorunsuz guncelleme yaptim. (daha
dogrusu guncelleme olmadigini teyid ettim)

Kolay Gelsin,

Cagacan Deger