[Pardus-kullanicilari] ag yoneticisi hatasi

Cagacan Deger cagacan at gmail.com
4 Ara 2008 Per 15:13:10 EET

Son gelisme olarak; bilgisayari ogleden once kapattim, yemek donusunde actim;
sorun yok. Nereden kaynaklandigini anlamadim ama kapa-ac yapinca duzeldi.
Uzak masaustu ile dun aksam evden baglanmistim makinaya; baglanti sorunlari
yuzunden pek cok kez baglanti kesildi ve tekrar tekrar actim. Orada birseyler
aksamis olabilir diye dusunuyorum.

Iyi Calismalar,

Cagacan