[Pardus-kullanicilari] Fw: Tekir ne vakit kullanımda olacak nasıl olacak..!

Recep Oğuz kaptanoguz at gmail.com
3 Ara 2008 Çar 15:45:31 EET

Abdullah Bey, size garanti kapsamından çıkar demişler ama ben kendi başımdan
gecen olayı anlatayım. Dizüstü bilgisayar aldım, Kurtarma diskini sildim,
yeni bölüm oluşturdum pardus kurdum
Sonra bilgisayarımda DVD-RW arızası meydana geldi. Teksik servise kendim
götürdüm. (Koyuncu-Packard Bell) servis arkadaşa anlattım, açılışta grub
olduğunu yeni bir sistem kurduğumu nasıl açabileceklerini falan. Garanti
kapsamından çıkmamıştı. Tamr edip bana teslim ettiler,