[Pardus-kullanicilari] Fw: Tekir ne vakit kullanımda olacak nasıl olacak..!

Özgür KURU ozgurkuru at gmail.com
2 Ara 2008 Sal 18:05:51 EET

ben kendi içindede bir yara. egitek in teknik şart namesinde tüm
bilgisayarların pardus / windows çift işletim sistemi olarak kurulması
gerekiyor ve kuruluyorda. çok ta güzel bir proje ama sen bilsanı parduste
çalışacak şekilde yapmazsan niye müdür pardus kullasın ve meb nasıl yazılım
lisanslarına ödeme yapmayı bıraksın :)

02 Aralık 2008 Salı 18:01 tarihinde Mucibirahman İLBUĞA <