[Pardus-kullanicilari] Fw: Tekir ne vakit kullanımda olacak nasıl olacak..!

Ekrem SEREN ekrem.seren at gmail.com
4 Ara 2008 Per 11:36:28 EET

02 Aralık 2008 Salı 17:56 tarihinde Abdullah Teke
<ateke.groups at gmail.com> yazdı:
> Windows olmadan satan bazı markalar var. Mesela Datron, MSI bunlardan
> bazıları. Ben aldığım iki labtopu datrondan aldım. Üzerinde linux veya
> freedos ile satılabiliyor. Bir de benim merak ettiğim bi konu var. Şuan
> marka notebookların birçoğunda recovery partion mevcut. Geçenlerde windows
> kurulu olan bi notebook için yeniden partion oluşturmak istedik. Adamlara
> soralım dedik ve eğer öyle bir durum olursa garanti kapsamı dışında kalır
> şekliinde bir cevap aldık. Şahsen bana pek mantıklı gelimiyor. Sonuçta
> firmaların verdiği garanti sadece donanım için bağlayıcı değil mi? Neden ben
> [...]

Arızalanan Fujitsu-Siemens marka dizüstü bilgisayarımı sadece Pardus
yüklü olarak (satın aldığımda üzerinde gelen Vista ve kurtarma
bölümünü silmiştim) servise verdim. Tamir edilip geri gönderildi.

Markalar garantiyi donanıma verirler. Böyle bir durumda garanti
kapsamı dışında tutma gibi bir hakları olacağını sanmıyorum.

--
Ekrem SEREN
UYGUN Teknoloji Bilişim Hiz.Tic.Ltd.Şti.